Saturday 14 April 2012

PERCUMA 10 Minyak Kelapa Dara, VCO Catalyst untuk agen Catalyst yang berdaftar.

MERAIKAN AGEN CATALYST SEMPENA SETAHUN STOKIS NORAINI CATALYST
Sempena Ulang Tahun pertama Stokis Noraini (MY879000472971)bersama CATALYST, disini saya mengucapkan ribuan terima kasih khasnya buat  agen-agen yang berada dibawah naungan saya dan di seluruh Malaysia  di atas komitmen jualan produk selama ini.
Sempena genap setahun Noraini Catalyst, saya teruja untuk memberi pengiktirafan terutama buat agen-agen dibawah naungan saya dan juga membuka ruang kepada mana-mana agen-agen Catalyst di seluruh Malaysia dan juga kepada bakal-bakal agen baru untuk menyertai pertandingan Noraini Catalyst berupa HADIAH 10 VCO SECARA PERCUMA.

Syarat dan peraturan pertandingan adalah seperti berikut :
Pertandingan adalah anjuran Stokis Noraini Catalyst Sahaja.

Terbuka kepada mereka yang berdaftar sebagai agen dibawah naungan Stokis Noraini Catalyst, bakal-bakal agen dan juga mana-mana agen Catalyst seluruh Malaysia.
Mana-mana agen yang mencapai sasaran pembelian produk Catalyst melalui Noraini Catalyst sebanyak RM2,500.00 (Ringgit Malaysia: Dua Ribu Lima Ratus Sahaja) adalah layak menerima hadiah tersebut. Tidak terhad kepada seorang pemenang sahaja.
Pertandingan bermula 16 April 2012 dan berakhir pada 15 Mei 2012. Pembelian produk selepas tarikh akhir tidak akan dikira di dalam pertandingan ini.
Setiap produk dikira dengan pembelian secara pukal atau terkumpul dalam satu resit dengan minimum pembelian sebanyak RM150.00. Charge penghantaran adalah tidak termasuk di dalam harga produk.
Produk boleh didapati di :
Talian hotline: 0142638316
facebook : Noraini Shahadan Stokis Catalyst

Email : i_nie78@yahoo.com

Blog : http://www.anainie.blogspot.com

Mana-mana agen yang berjaya mencapai sasaran akan dimaklumkan seminggu selepas tarikh tutup pertandingan. Pemenang hadiah tidak boleh menukar barangan dengan produk lain ataupun wang tunai.
Makluman : Pertandingan ini adalah SAH dan telah dimaklumkan serta diluluskan oleh Pihak Pengurusan Tertinggi Catalyst Nutraceutical (M) Sdn. Bhd.

No comments:

Post a Comment