Thursday 12 April 2012

Pemberitahuan utk Agen dan Customer Catalyst Nutraceutical

Assalam Semua....Ini ada pemberitahuan awal kepada semua agen dan customer Produk Catalyst Nutraceutical.


Pada 19-22/4/2012 (4 Hari) saya tiada di Malaysia...insyaallah saya ke Medan utk percutian keluarga..sebarang pertanyaan tentang produk dan ingin menambah stok utk simpanan sila berbuat tempahan awal sebelum pada tarikh tersebut. Jika anda mengalami masalah sila hubungi saya atau email,sms atau melalui bbm, Jika tiada masalah disana saya akan menjawab segala email dan sms dengan kadar segera.

Doakan saya sekeluarga ya kawan2... moga dilindungi dari segala keburukkan yang berlaku semoga pemergian kami ini selamat pergi dan pulang...risau juga sebab semalam dah ada gegaran (gempa) di Acheh..tapi saya dah telefon Supir disana, bertanyakan tentang keadaan disana ada mengalami masalah atau tidak, tapi katanya tiada apa yang berlaku di MEdan cuma gegar sedikit sahaja..cuma disana adalah bencana gunung berapi so dia kata kami tak perlu risau.

Butiran dibawah ini saya sertakan no bbm, add lah saya ye...

tq ...sayang semua....

 email : i_nie78@yahoo.com
HOTLINE : 014-2638316
BBM : 22880765
 

No comments:

Post a Comment