Saturday 16 April 2011

Testimoni VCO - Catalyst

Salam, mai saya nak tunjukkan antara testimoni VCO yang ajaib ni...hehhehee..takdelah macam tu... dengan izinnya Insyaallah... jika kita yakin dan terus mengamalkannya pasti dapat hasil yang supep...leh kita layan jap yer...
 
VCO Softgel Capsule
RM 39.90 (P.M'SIA) /
RM 43.90 (S/S)




Baik utk org yg berumah tangga dan berusia
Selepas healing proses jerawat berkurangan

Tiada lagi sengugut semasa period



Berminat hubungi saya segera  0142638316(Ainie) atau imail i_nie78@yahoo.com, saya adalah stokis di bahagian Bandar Baru Bangi dan sedang mencari agen untuk produk yang sedang hangat di pasaran.

- Jika ingin mengambil by hand di sekitar Bangi, saya sedia menghantar.(set time yer).
- Jika anda ingin membeli VCO atau lain2 produk catalyst di sekitar Bangi atau diluar kawasan Bangi saya sedia menghantar jika ada sehala dengan program saya pada waktu berkenaan.
- Kos pos akan di kenakan jika anda di luar kawasan saya.
- Cara menjadi menjadi agen...senang saja..dong..., pembelian RM150.00 keatas layak menjadi agen.
- Pembelian selepas itu wajib membeli sebanyak RM150 dan keatas juga.
- Tiada istilah maintain...ini buka MLM yer....

P/S:
  • Oleh kerana saya menerima banyak email yang mengatakan saya menerima order yang ingin menjadi agent sahaja adalah salah, saya menerima order walau pun 1 produk.
  • Jika ada pertanyaan tentang produk sila hubungi saya.

1 comment: