Friday 22 April 2011

Setiap masa kini bersama VCO - Catalyst

Salam semua, hari ni setelah merasa selesa dengan perubahan yang dilalui dan rasa nak share dengan orang lain tentang kehebatan VCO + Collegen, apa taknye perubahan ialah kulit lebih cantik gebu, bintik hitam dekat pipi kian takde dan paling best sekali rasa nak makan berkurangan. Mari kita tengok yer sebelum dan selepas....rasa malu sebenarnye..ish..ngada-ngada lak.
Sebelum guna VCO tengok kat tulang pipi bintik hitam


Setelah mengunakan VCO + Collegen kian pudar dan macam hilang


best makan VCO+Collegen ni

Macam mana ok tak....rasa2 nak cuba try 1 dulu pun boleh....saya sajes kan...cuba VCO dulu ek RM39.90(ada 60 biji softgel) senang tau nak makan, kalau nak sapu just cucuk sikit dengan jarum dan sapu sikit kat tempat yg perlu seperti muka dan lain2 tempat yang perlu eh satu lagi kalau ada parut pun leh sapu jugak tau...

Berminat hubungi saya segera  0142638316(Ainie) atau imail i_nie78@yahoo.com, saya adalah stokis berdaftar di Bandar Baru Bangi dan sedang mencari agen untuk produk yang sedang hangat di pasaran internet.

P/S :
  • Oleh kerana saya menerima banyak email yang mengatakan saya menerima order yang ingin menjadi agent sahaja adalah salah, saya menerima order walau pun 1 produk.
  • Jika ada pertanyaan tentang produk sila hubungi saya.

2 comments: