Monday 25 April 2011

Seminar Catalyst

Salam, setelah ada kelapangan ni dpt le nak ceritakan sikit tentang seminar yang di anjurkan oleh CPM Hani A DAY WITH CATALYST AND BUSINESS MATCHING PROGRAM di Allson Klana Hotel Negeri Sembilan. Sampai jer kat sana masuk kat lobi ingat masih tak ada orang lagi sebab dtg awal sikit tapi bila masuk dekat bilik seminar,nampak CPM Hani dan yang lain menunggu di ruang pendaftaran.

Bila dah daftar bersalaman dengan yang lain serta berkenalan antara satu dengan yang lain paling saya tak tahan si Aishah kawanku yang memperkenalkan produk ni pada saya dan jangan tak tahu, saya kenal dengan dia ni semenjak kecil dan berpisah setelah bersekolah kebangsaan. Seronok jumpa kawan-kawan baru serta dapat menimba pengalaman dan ilmu yang harus kami tahu tentang kebaikan produk Catalyst.

Dr. Mohd Razip Asaruddin

Terima kasih pada Dr. Razip kerana dapat banyak ilmu pada hari tu tentang kebaikan VCO seperti kelebihan VCO kerana memproses VCO adalah secara prementasi atau penapaian tidak sesekali di didihkan/ pemanasan serta mengandungi bahan anti oksidan yang tinggi dan banyak lagi. Saya pasti satu hari nanti Brand Catalyst akan di kenali ramai kerana kami adalah perintis2 terbaru untuk Catalyst dan memperkenalkan produk ini kepada orang lain. Insyaallah kebaikan mengamalkan VCO memang terasa kebaikan kerana memulihara lebih baik daripada menggubati.

CPM Hani dan Suami

CPM Hani, walau pun tengah sarat tetapi masih tetap anggun kerana mengamalkan VCO, tu tengah memperkenalkan diri dan cerita tentang pengalamannya megunakan produk dan terus menjadi Distributar utk daerah Nilai Negeri sembilan, kagum mendengar pengalaman mereka.



I and Aishah

Setelah sekian lama tak jumpa macam ni bila jumpa balik tu seronok sangat banyak cerita yang nak di kongsikan. Moga dengan pertemuan kerana Catalyst ini akan menjadi terbaik kerana saya dapat rasakan kerana kebaikan VCO bukan lah omong kosong tetapi ada fakta-fakta yang meyokongnya, saya rasa gembira sekali dapat bertemu dengan produk VCO kerana bagi saya ia adalah terbaik untuk saya dan orang lain kerana kebaikan itu sebaiknya haruslah di sebar2kan kepada orang lain.

Jika ada yang berminat untuk menjadi keluarga Catalyst (nak jadi agent) boleh hubungi 014-2638316(Ainie),

Syarat menjadi agent :
1. Buat pembelian RM150.00 keatas (dapat produk VCO (5 kotak)
2. Bagi maklumat peribadi seperti :
    - Nama Penuh
    - No. Kad Pengenalan
    - Alamat Rumah
3. Setelah membuat pembayaran dan penghantaran saya akan daftarkan anda secara online dan
    anda akan menjadi agent di kawasan anda.

Hubungi saya segera peluang menambahkan pendapatan yang terbaik kerana anda akan merasa sendiri kebaikan VCO.

Senarai agen kawasan yang dilantik :

Norsaadah Binti Abdullah          Puchong                  019-2044288

Nur Fafaha'ain Binti Ibrahim      Batu Pahat, Johor    017-7221047

P/S :


  • Oleh kerana saya menerima banyak email yang mengatakan saya menerima order yang ingin menjadi agent sahaja adalah salah, saya menerima order walau pun 1 produk.
  • Jika ada pertanyaan tentang produk sila hubungi saya.

No comments:

Post a Comment