Monday 18 May 2015

Peluang bisnes produk, tak perlu jadi agen atau stokis.


Assalamualaikum. .lama betul tak update blog, bersawang blog ni..mana taknye dlm beberapa bln yg lps, Mungkin secara dasarnye nampak mcm dugaan bagi saya.  Sebenarnye Allah nak berikan lebih byk peluang dan ruang dlm kehidupan. Sekarang dpt peluang yg lebih besar dan back to basic, balik pada pengalaman yg sy ada dulu. Sambil jual produk boleh buat facial juga. Buka kitab lama ttg facial treatment (nanti saya update ttg facial ke tpt anda ya).

Pada rakan2 yg mencari peluang perniagaan atau memulakan perniagaan tapi tiada modal yg besar utk menjadi agen atau stokis, boleh berurusan dgn saya ttg produk.  
Lebih 900 produk2 hot2 dipasaran. Boleh bagi diskaun dan free postage. Atau mana2 rakan2 yg nak buka kedai makanan tambahan dan kesihatan boleh berhubung dgn saya secara whatssap/telegram 0142638316. 
Jom tengok di bawah gambar2 sebahagian dari produk2 yg ada. 

Produk2 dnars terhangat di pasaran


Produk2 hot MLM pun ada




Peluang bisnes bermula disini nak jadi dropship kami pun peluang di buka. Kawan2 boleh hubungi saya 0142638316.

3 comments:

  1. Saya berminat untuk jadi dropship. masih available lagi ke?

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. saya berminat untuk jadi dropship agen... masih available lagi ke?

    ReplyDelete