Thursday 13 October 2011

Bekerja Dari Rumah Dengan Menjadi Agen Catalyst.

Assalamualaikum,

Nak jadi agen Catalyst yang berjaya???? cuma dari rumah jer...macam saya....seronok bekerja dari rumah masa semua hak mutlak kita cuma bagaimana kita menguruskannye sahaja. Pada mulanye saya penguna biasa sahaja sebab pada masa yang sama saya memang mencari semplement utk kulit dan collegen utk diri sendiri sebab rasa kulit dah makin tak anjal...bila make up pun rasa kulit berminyak jer, walaupun sebenarnye saya ni bknnye nak bersolek sgt tapi sekadar krim uv dan bedak dah cukup ler tu. Bila dah ketemu semplement yang best ni memang rasa berpuas hati sesangat....tapi pada mulanye memang ada healing proses...tapi tempoh tu memang untuk memperbaiki sistem dalaman kita, bila sistem dalaman ok dan sihat terpancarlah dekat kulit.


Produk Catalyst

lama sebenarnye saya nak cerita tentang bekerja dari rumah ni, pengalaman sendiri... dapat uruskan keluarga dan anak2 serta masa untuk anak2 tak terbatas bersama suami tercinta. Kalau time pergi bercuti pun tak payah nak aply cuti dari boss sebab kita lah boss kita lah kuli...masa yang kita ada tak terbatas nak cuti lama pun tak apa sebab takde siapa nak marah...cuma kene rajin update blog dan fb jika ada... kalau xde... semua sekarang orang pakai hp so itu sume penting kene selalu2lah telifon customer kita tu semula.

Sebelum kahwin memang dah biasa bekerja dan sekarang duduk rumah uruskan anak2... tapi rasa masa berjalan macam tu jer...sebenarnye ada ruang yang kita boleh kongsi dengan orang lain dan boleh dapat duit sampingan walaupun sedikit pada mulanye tetapi akan menjadi banyak bila kita rajin....., cakap pasal rajin ni ramai orang bertanya dengan saya...macam mana awak uruskan waktu bisness dengan anak2 dan kerja rumah (mengemas dan memasak)? Masa tu memang penting tapi yang bestnye bila dekat rumah ni kita punya masa bebas...terpulanglah kita nak urus macam mana sekali pun yang penting semua terurus dan keluarga tidak terabai, nak kata saya ni rajin sangat tak lah..masak utk keperluan sahaja...suami pun balik makan tengahari di rumah, anak2 keluar dan masuk, yang kakak sekolah pagi dan yang abg sekolah petang dan tinggal yang kecil di rumah, terpulang pada kita nak menguruskan macam mana...saya uruskan rumah ikut moodlah...kalau tahap rajin..semua nak buat kalau tak...faham2 jer lah...


VCO Softgel (rm39.90) utk sebulan

Pertama sekali VCO lah yang saya cuba dahulu...dan selepas itu kawan kata kalau nak cantik kan kulit,cubalah collegen Catalyst, selepas saya mengamalkan 2 produk ini selama hampir 2 bln kesan dia memang terpancar pada kulit..., kulit lebih glowing dan cantik, harga?? Harga jangan cakaplah memang berbaloi dan senang maintain yelah lagi2 kita ni surirumah manalah nak cekop duit byk2 sebab rasa keperluan anak2 tu lebih penting dari kesihatan dan kecantikan diri, setelah dapat tahu produk ni murah dan bagus terus saya cuba dan dalam pada masa yang sama saya dapat berkongsi kebaikan dengan orang lain.


Collegen berbentuk serbuk (15 sechat)RM59.90

Bila kita dah jadi agen Catalyst semua harga2 diatas tu semua dah kurang tau...tapi biasalah kalau nak berniaga memang perlukan modal, mana ada berniaga x perlukan modal, tapi dengan menjadi agen Catalyst modal memang berpatutan dan rendah sesangat, mula2 cuba dan amalkan sendiri lepas tu baru promote dekat kawan2 dan jiran...macam tu lah saya buat..
Ok jadi agen macam mana?? jadi agen dengan pembelian RM150 keatas anda layak menjadi agen cth: VCO berharga rm39.90 harga agen menjadi rm30.00 sebotol dan anda di kehendaki membeli produk Catalyst (campur pun boleh) RM150 keatas, cth lagi : 5 VCO softgel rm150 dan anda boleh mendaftar menjadi agen Catalyst.

Semua produk2 Catalyst dengan menjadi agen anda dapat berjimat dengan harga RM9.90 siapa nak bagikan....tapi Catalyst bagi...so...dengan keuntungan rm9.90 ni lah lama2 akan menjadi banyak jika kita RAJIN USAHA.....tak banyak tetapi kita dpt keuntungan terus dari hasil jualan...

Syarat2 Mendaftar Agen:
  1. Berbelanja RM300 keatas (dengan harga agen) anda layak menjadi agen.(berkuatkuasa 1 April 2012)
  2. sila beri salinan kad pengenalan depan belakang.
  3. isi borang yang disediakan oleh hq(kalau jauh saya isikan).
  4. Sila bagi detail(nama, no. ic, alamat, email add jika ada).
  5. Kad agen akan di hantar oleh pihak hq.
  6. Pembelian seterusnye RM150 dalam 1 resit (agen tidak perlu maintain)
Dengan kerja di rumah saja anda boleh mendapat pendapatan sendiri...dan duit poket sendiri, sambil jaga kesihatan dan kecantikan kita boleh dapat duit sampingan. Menjadi suri rumah sepenuh masa tetapi boleh juga menjaga ketrampilan diri dengan usaha sendiri...dari itu marilah menjadi agen Catalyst di kawasan ada sebelum orang lain merebut peluang ini kerana peluang ini datang hanya sekali sahaja. Kerana ini mungkin PELUANG ANDA.

Jika sebarang pertanyaan mengenai produk dan menjadi agen sila hubungi saya
014-2638316 (Ainie) atau melalui email : i_nie78@yahoo.com

6 comments:

  1. macam best jer kak aini.. so kira kita beli produk rm150 & terus jadi agen? xpayah yuran pendaftaran ke?

    ReplyDelete
  2. Memang best dear....kalau nak jadi agen terus dapat harga agen RM150 dah jadi agen so dapatlah 5 botol VCO softgel atau boleh campur dengan mana2 produk lain...tapi dengan harga yang berlainan tapi still leh dapat harga agen. So tunggu apa lagi marilah jadi agen Catalyst rebut peluang ini, kalau apa2 just sms/email dekat akak k. tq

    ReplyDelete
  3. salam.. kalo nk jd agen blh melalui akak ke?

    ReplyDelete
  4. Wan Kuntum Sari, boleh sesangat dear...boleh tengok syarat2 agen di gambar sebelah kiri blog ni(seanarai nama agen dan syarat menjadi agen).

    ReplyDelete
  5. salam kak sye nk jd agen. Tp yg nk bg ic dpn blkg 2 bg melalui ape ea?

    ReplyDelete
  6. kalau tak jadi agent guna id agent boleh tak???

    ReplyDelete