Thursday 6 October 2011

Berkesempatan bersama BFF di kediaman Shada.

Walaupun sudah berakhir bulan Syawal tapi masih lagi Pn.Shada berkesempatan membuat makan2 dan menjemput kami ke rumahnya. Pada mulanya ingat tak berkesempatan juga untuk menghadiri majlis Shada tapi disebabkan sudah janji dengan kawan2, ku pergi jua memandangkan jam sudah pukul 10.30mlm, kebetulan pada hari yang sama menghantar Mak Saudara ke Kelana Jaya Tabung Haji kerana Mengerjakan Haji.

Tiba di rumah Shada terasa sungguh meriah dengan keriuhan suara kawan2 gelak ketawa, terutama sekali Ann memang riuh disitu...

30/9/2011 (di kediaman Shada)


Gembira dapat berjumpa BFF walaupun kami ni sebenarnye kerap juga berjumpa tapi rasa tak cukup masa nak bersembang...ada saje cerita masing2..yang paling best my frend William Chu memang terbaik sebab selalu saport kami berbisnes siap suruh buat penerangan mengenai perniagaan kami, bertuah dapat member macam tu. kisah my frend William Chu tak terhenti di sini sebab pada bulan lepas dia ada mengambul VCO Softgel, dan saya bertanya balik adakah dia mengamalkannye...dia macam confrom makan tapi sebenarnye bila saya tengok kulit dia sebenarnye dia cuba utk menipu kerana ingin menjaga hati saya..., saya cakap dengan dia...William u jangan nak tipu...sebab saya tahu u tak makan kan sebab saya tahu orang yang makan ke tidak. Wo......u boleh tahu ma.. orang tak makan....u memang terer lah Ainie...heheheh..sebenarnye i tak makan lagi..., macam mana u boleh tahu ma....

Sebab apa saya boleh tahu dia dah makan ke tidak VCO tu??? sebab saya boleh tengok dari kulit muka dia sendiri...masih berminyak...boleh goreng telur kat hidung dia....hihihih...., Sekarang kita tengok gambar sebelum dan selepas Shada dan Azwa, mengambil vco dan collegen tapi menurut kata mereka kadang2 jarang gak makan vco...tetapi saya tengok still ada kesan juga pada kulit mereka.


gambar mereka berdua sebelum dan selepas (walaupun jarang mengambil vco) 'sila clik gambar ini utk tengok lebih jelas.'


Alhamdulillah memang nampak perbezaan mereka berdua, walaupun tidak berapa ketara tetapi kebaikan VCO dan collegen memang teserlah kerana kebaikan yang baik harus di kongsi , itu terpulang pada mereka untuk mengamalkannye atau pun tidak kerana saya sudah menjalankan kewajiban sebagai kawan utk berkongsi maklumat terbaik kebaikan Minyak Kelapa Dara kerana bagi saya tiada yang setanding kebaikan VCO ini dari semplement yang lain.

Berminat untuk mengetahu lebih lanjut mengenai Catalyst MInyak Kelapa Dara- VCO , sila hubungi saya Ainie 014-2638316 atau melalui email : i_nie78@yahoo.com

No comments:

Post a Comment