Monday 30 April 2012

VCO percuma, 15 hari sahaja lagi...

Assalamualaikum...semua...lama sangat rasanya tak update entry ni....maaf ya..kerana byk perkara yang patut di selesaikan selepas bercuti dari Medan keadaan saya menjadi huru-hara sikit...luar biasa hebatkan...walaupun penat tetapi saya gembira sbb dapat menyelesaikan masalah dan senangkan orang lain, bila org lain gembira saya dapat tempiasnya...alhamdulillah syukur pada allah kerana mempermudahkan segala pekerjaan saya...

Ole2 dari Medan sempat saya berikan kepada agen yg membuat pembelian berulang, siapa cepat buat pembelian dapatlah ole2 dari Medan (selagi stok masih ada ya). 

Ok my dear agen semua ada 15 hari lagi utk mengumpul pembelian anda..jika anda berjaya.. anda layak memenangi 10 botol VCO secara percuma, pembelian terkumpul ini bermula dari tarikh 16/4/2012-15/5/2012 selama sebulan jika anda dapat mengumpul pembelian rm2500 anda layak menerima hadiah tersebut...peraduan ini terbuka kepada semua agen Catalyst seluruh Malaysia dan kemenangan bukan di iktiraf 1 pemenang sahaja..sesiapa yg berjaya mengumpul pembelian tersebut pada tarikh yg di beri anda layak menerima hadiah tersebut. Jika di antara anda masih tidak mengetahui peraduan ini sila clik pada gambar 10 VCO percuma di kanan blog ada syarat2 peraduan di situ.

Segala pertanyaan tentang produk/peraduan dan berminat untuk menjadi agen Catalyst sila hubungi :

HOTLINE : 0142638316
 atau boleh juga melalui emai : i_nie78@yahoo.com

Nantikan next entry... cerita dan pengalaman percutian di Medan bersama keluarga saya seramai 25 org ahli keluarga besar kami di sana....

No comments:

Post a Comment