Sunday 8 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Assalamualaikum, rasanye tak terlambat lagi saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2012....

Wah...sibuk sesibuk sakan saya dari awal Disember hinggalah la.. ni..., sebenarnya masih sibuk dengan urusan anak2 masuk sekolah dan lain2, alhamdulillah.....syukur...masuk jer tahun baru ni keadaan lebih baik dari tahun2 yg lepas walaupun pelbagai dugaan dan cabaran pada tahun 2011 kami harungi dengan penuh kesabaran bersama suami dengan anak2. Saya berharap berbisness Catalyst akan lebih baik dari tahun lepas...moga Catalyst lebih maju dan di kenali. Doa saya sekeluarga mengiringgi saudara,jiran serta agen dan customer catalyst yang saya kenali, moga anda yang mengenali saya doakan kami jua semoga kami lebih sukses dalam setiap pekara yang saya lalui sepanjang tahun ini.

Banyak entry saya nak masukkan dlm blog ni...tapi slow2 lah yer..ada masa jer saya masukkan satu2 sbb byk yg telah dirancangkan dan saya masih berhutang nak buat entry setiap agen Catalyst yg aktif 1 entry baru...., masa selalu mencemburui saya ceh wah...hihi..sebenarnya waktu begitu pantas berlalu sekarang ni, moga saya dan anda semua lebih menghargai masa yang ada supaya dapat memenuhi waktu itu dengan sebaik2nye.

ok..ok..nanti kita jumpa next entry k, sekarang saya nak update agen dan senaraikan dalam list agen, anda yang masih tertanya2 produk Catalyst dan ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk atau ingin menjadi agen sila hubungi saya 014-2638316 atau melalui email i_nie78@yahoo.com

No comments:

Post a Comment