Sunday 11 December 2011

Catalyst Katalog 2012 untuk my agen ..

Assalam..., jumpa lagi...entry khas ni untuk my agen Catalyst dan baru nak join jadi agen, apa yang sepeselnye...ermm....semestinyalah agen yang maintain pembelian (aktif) akan dapat katalog Catalyst 2012 , ok yang baru nak join jadi agen pun masih boleh dapat katalog ni tapi sementara stok katalog ni masih ada ye...jika dah habih tu..harap2 maap ler..., insyaallah sementara ni... stok katalog masih byk di tangan...Mesti ada yang nak tengokkan macam mana ler rupe katalog Catalyst yang terbaru ni...ok..ok kita tengok gambo yer...

Inilah Katalognye



Didlm semua produk ada



gambar saya dan stokis lain pun ada...(gambar seminar di UM)

So apa tunggu lagi semua agen2  sila buat pesanan anda dan yang masih berkira2 nak jadi agen serta yang baru tu masih boleh daftar sebagai agen Catalyst di kawasan anda, sila klik pada sebelah kiri gambar 'senarai agen catalyst dan syarat menjadi agen', anda akan temui semua senarai agen setiap negeri dan syarat2 untuk menjadi agen.

Sekarang saya kene perbaharui pemasaran untuk agen saya..banyak dah idea yang masuk tapi masa tak mengizinkan insyaallah saya akan buat sesuatu utk agen2 saya...yang termampu..selain dari itu my agen dan bakal agen haruslah buat sesuatu seperti rajin update fb dan blog(jika ada) kalau xde..sila buat salinan flayers/brosher Catalyst dan edarkan pada rumah ke rumah atau jiran2 dan rakan2...insyaallah walaupun permulanya susah tapi berbaloi...sbb Catalyst adalah produk terbaik...kita sihat dan cantik orang lain pun dapat rasakan. Ok my dear agen dan bakal agen,  saya akan update blog ini sebagai entry agen Catalyst utk semua agen yg aktif membeli produk Catalyst dari saya...saya ulang ayat ni buat pembelian dari saya...sbb kenapa ye saya cakap macam tu...kerana ada yang agen berdaftar bawah saya tidak aktif cth : 3-5 bulan tidak membeli stok dari saya, ini bermakna saya berhak memilih agen yang betul2 aktif dan layak sahaja....kerana ini memberi peluang pada yang benar2 aktif....

Yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai produk dan syarat menjadi agen sila hubungi
014-2638316 (ainie) atau melalui email : anainie.blogspot.com




No comments:

Post a Comment