Monday 5 December 2011

Iklan untuk mu Catalyst

Assalam...,yep ini janji saya setelah update hari tu cerita Terengganu dan saya ada janji nak cerita pasal iklan Catalyst...tapi bukan untuk pasaran media tapi tujuan utk promo di tapak2 pameran yang akan di kunjungi, tapi jika lebih dari itu alhamdulillah..nampaknya makin berkembanglah jualan saya dan perkongsian saya pada orang lain kerana ramai yang akan mengenali Produk Catalyst ini melalui pengalaman yang baik dan dari pelbagai kelompok yang saya kenali, ini dpt memperluaskan lagi kebaikan yang saya rasa dan dapat dirasai oleh org lain...

Setelah keletihan balik dari terengganu hari tu yelah.. sampai pun dah pukul 5 pagi, dengan tidur tak cukup tapi jgn risau...VCO dapat membantu, pagi tu tekak dah rasa perit semacam, setelah telan VCO liquid 2 sudu dan 3 VCO softgel...dalam tengah hari tu alhamdulillah rasa beransur ok, pukul 12.30tgh baru nak gerak ke Shah Alam untuk seisi Video produk masa pergi hujan lebat mengiringgi saya dan haby serta anak2...sampai jer rupanye semua masih berlatih dan tengah rehat sekejap, rupanya bukan senang nak mengadap video...rasa gugup dan macam2...bila tengok org lain tengah shoot video, saya rasa gelabah semcm jer dan mcm bler ish2.. apa nak jadi ni..terpaksa lah menulis kat kertas A4 besau2 supaya dapat baca text hihi...

ni dia ..Kak Aini jadi director da...kene pengang text utk saya...hihi..tq kak Aini...

Pelbagai rasa dan gelabah pada masa ni...susahnye nak buat iklan dan berada di dpn org ramai memang susah..patutlah..ini bukan bidang saya...tapi dapat merasakan pengalaman ini dan terpahat di memori yang manis, bersama keluarga Catalyst yang lain...tak akan ku lupakan saat ini. Permulaan yang baru dan baik utk saya dan agen2 di bawah saya..., kerana mu Catalyst kan kuredah jua..nantikan next entry saya...ye...

Pada sesiapa yang ingin mengetahui produk sila email : i_nie78@yahoo.com atau hubungi hotline :014-2638316 (Ainie).

No comments:

Post a Comment