Sunday 3 June 2012

Pemenang Peraduan 10 VCO Catalyst

Assalam Sume...MAAF...kerana kesibukan sehari2 ingin menguplod gambar agen yg berjaya.. byk kali tertangguh kerana menguruskan order dan urusan penghantaran by hand kepada customer dan agen, Alhamdulillah..bulan Mei 2012 sale saya memberangsangkan dan hampir mencapai target.., setiap bulan saya mempunyai keinginan meningkatkan jualan produk Catalyst selain dari itu saya rasa gembira kerana dapat berkongsi kebaikan dengan orang lain adalah matlamat saya.

 Tahniah Siti

Tahniah Kepada my agen Siti Fatimah Rahmat kerana berjaya mencapai target sale RM2500 , pertandingan ini berjalan dari tarikh 16/4/2012 - 15/5/2012. Pertandingan ini diadakan sempena meraikan setahun Saya bersama Catalyst Nutraceutical.

Tujuan saya membuat pertandingan ini adalah memberi semangat kepada agen2 yang berdaftar dari jajahan saya dan terbuka kepada agen2 lain...yang mengumbirakan hati saya ternyata agen dibawah pendaftaran saya lebih bersemangat dan berjaya mendapatkan 10 VCO percuma yang saya janjikan...

Saya tahu kejayaan bukannya mudah tetapi jika kita lebih semangat dan fokus apa yang anda inginkan nescaya anda akan dapat kecapi.

Ingin berjaya seperti agen saya di atas.. sila jangan segan silu utk menjadi salah seorang agen Catalyst dan buat pendaftaran melalui saya..utk maklumat lanjut boleh clik di kiri blog saya gambar 'Senarai agen dan syarat2 menjadi agen', atau saya berbesar hati jika anda menghubungi saya melalui:

HP : 0142638316 (Ainie)
Email : i_nie78@yahoo.com

Mari kita sebarkan kebaikan sambil menjana pendapatan melalui Catalyst Produk.

No comments:

Post a Comment