Monday 21 May 2012

Pemenang peraduan 10 botol Minyak Kelapa Dara (VCO) .

Assalamualaikum..., Entry kali ni saya ingin mengumumkan pemenang peraduan yang  telah saya jalankan pada 16/4/2012 - 15/5/2012 (sebulan). Agen yang berjaya ini amat2 konsisten dan rajin mengupdate status di fb dan blog, ada beberapa agen yg mengikuti dari belakang dan tak kurang hebat...masing2 mempunyai kekuatan sendiri. Saya percaya jika diadakan peraduan seperti ini mereka lebih berkeyakinan dan meningkatkan semangat semua agen Catalyst.., memandangkan pemenang utk peraduan ini cuma di menangi oleh 1 pemenang sahaja kerana dia dpt mengumpulkan pembelian RM2500 dari tarikh peraduan dijalankan.

Pemenang yang berjaya mengumpul jualan atau pembelian beliau RM2500 adalah :
Cik.Siti Fatimah binti Rahmat (agen Catalyst bawah jajahan saya).

 Pemenang : Siti Fatimah Rahmat

Beliau adalah seorang agen yang membuat perniagaan produk Catalyst ini sebagai sambilan sahaja, bagaimana beliau boleh berbuat sale begitu hebat???... kerana dia begitu rajin membuat sale secara on9 dan off9 juga, pada masa cuti jika berpeluang dia akan membuka booth di Metro Kajang..

 

Anda berminat menjadi agen di bawah jajahan saya???? Tunggu apa lagi sila hubungi saya dengan kadar segera mereka yang membuat keputusan yang cepat adalah meraka yang berjaya..dalam kejayaan tiada perkataan bertangguh dan nanti dulu..jika tidak.. kita akan ketinggalan ( fast action fast result!!). Hubungi di talian :

HOTLINE : 014-2638316 (Ainie)
Email : i_nie78@yahoo.com

Saya amat bangga mengumumkan pemenang peraduan ini kerana saya berjaya mempunyai perintis kejayaan dan berjaya menambah nilai hidup orang lain. Supaya dengan kejayaan beliau.. kita lebih bersemangat untuk menyebarkan kebaikan pada semua orang..yang penting adalah niat setiap segala perbuatan..insyaallah amin...

No comments:

Post a Comment