Friday 9 March 2012

PENGALAMAN SAYA BERSAMA CATALYST KINI LUAR BIASA

Kini saya lembarkan pengalaman saya bersama Catalyst, sila baca dan hayati sepenuhnya...kerana kepakaran kami menjadi fenomena luar biasa dari biasa-biasa. Pelbagai masalah boleh diatasi jika selalu mengamalkan VCO, VCO adalah makanan tambahan yang terbaik utk dalaman serta luaran, Peluang terbesar utk anda dan jangan anda abaikan. 


Pada mulanya saya memang tercari2 makanan tambahan utk kecantikkan kulit serta memperbaiki sistem dalaman kerana saya mengalami kulit kusam serta pembuangan air besar tidak lancar, mungkin kadar metabolic menurun. Saya tekat pergi ke farmasi utk membeli pelbagai supplement utk kulit, collagen, serta utk rambut dkt situ jer dah beratus, baru stok utk 1 bulan, kalau collagen yang saya beli ni jenama t#t#l Collagen mmg tak cukup utk sbln..so kene beli lagilah nampak gayenya utk tengah bulan. Dalam hati berkata2 boleh maintain ker semua ni.. sampailah 1 hari terdetik utk mencuba produk VCO ni dari teman lama iaitu Siti Aishah (kerana Catalyst juga kami berjumpa kembali) dia meyarankan pada saya mencuba produk VCO tersebut pada mulanya rasa ragu2 tapi bila difikirkan dengan harganya dan stok utk sebulan..saya rasa mmg berbaloi-baloi..setelah percubaan pertama dan sehingga 2 minggu keberkesanannya mmg terbaik masalah kulit dan pembuangan lancar..alhamdulillah setelah detik itu saya tidak menoleh kebelakang lagi.

Kini 1 keluarga saya mengamalkan VCO dari si kicik hinggalah suami tercinta....paling best jika anak2 di bagi VCO main kunyah jer dah mcm gula2..bagus utk mereka kerana selama mengamalkan VCO mereka tidak mudah demam, selsema dan batuk..alhamdulillah...kalau gatal2 pun boleh jer sapu liquid VCO insyaallah membantu. Saya bersyukur kerana mempunyai suami dan anak2 yang memahami kerja saya dari rumah...bisness online..setiap hari dan setiap masa ada saja kerja yang patut saya selesaikan , terutama sekali sering berjumpa agen dan customer di luar utk pengahantaran Stok Catalyst utk mereka, termasuklah kerja dirumah. 

Suami tercinta dan anak2 adalah tulang belakang saya, mereka sering membantu saya dari permulaan yg kecil sehingga sekarang, kadang2 teguran mereka memberi saya lebih bersemangat, bagi saya tak kiralah teguran itu datang dari seorang budak..tetapi benar2 ikhlas ..supaya kita dapat memperbaiki diri ke tahap lebih baik. Tak lupa juga Ibu dan Ibu Bapa mertua..serta adik beradik..semua memberi galakkan membina..dan mereka semua mengamalkan VCO tersebut..kesihatan mereka adalah keutamaan saya serta doa mereka memberkati perjalanan hidup saya..terima kasih semua...love u all's..

Peringkat pengambilan Stok...berdikit2 hingga...beratus2 stok....
 PERMULAAN LANGKAH PERTAMA

SETERUSNYA

 BEBERAPA MINGGU SETERUSNYA

PERMULAAN LETAK DLM ALMARI CIKIT JER RASA

MAKIN BANYAK

 HA...KINI SAMPAI TAK CUKUP RUANG KAT DALAM ALMARI NI

STOK VCO NI SURE LICIN DLM BEBERAPA HARI JER TAU

Permulaan saya cuma cuba2 utk diri sendiri..dan sekarang hidup saya menjadi huru-hara kerana permintaan VCO terlampau tinggi dari pelanggan. Saya di hujani panggilan dari merata utk mencuba sendiri VCO tersebut kerana di pasaran luar.. VCO tidak  dijual secara terbuka cuma pihak HQ melantik DC, Stokis dan agen, Alhamdulillah...permintaan amat2 tinggi dengan VCO Catalyst, produknya mmg terbaik boleh membantu pelbagai masalah terutama sekali dan terpenting menjadi makanan tambahan yang di perlukan oleh tubuh supaya tubuh dalaman dan luaran mendapat perlindungan terbaik..

KINI LANGKAH BEGITU LUAR BIASA
Sekarang saya telah mempunyai lebih 50 org agen diserata daerah dan kawasan tetapi masih belum cukup menampung permintaan pelanggan di luar sana..ramai yang teringin mencuba sendiri kebaikan VCO. Ada diantara agen yg hanya ingin menjadi agen utk makan sendiri dan ada yg menjadi agen betul2 full komitmen jual dan share kebaikan tersebut. Terima Kasih pada kalian agen2 tersayang serta Customer VCO...mereka berjuang dan bersama berkongsi kebaikan ini pada yang lain...sambil kongsi dan hebahkan sambil itu mereka menambah duit poket mereka...walaupun permulaan langkah mereka sedikit...ia akan menjadi besar bila kita bermula...dan saya nasihatkan jangan berhenti mencuba...jika anda berhenti itu adalah permulaan kegagalan anda.. 

 INGIN MENJADI AGEN??  ANDA YG KAMI CARI..

Anda berminat utk menambahkan kesihatan ketahap maksimum serta boleh berkongsi kebaikan dengan orang lain, andalah yang saya cari, segala tunjuk ajar saya akan berikan ...yang penting rajin2lah bertanya..supaya anda tidak sesat jalan...saya sendiri pun masih belajar dan setiap hari adalah hari baru dan terus belajar..supaya saya mempu ketahap yang lebih baik lagi. Begitu juga dengan anda semua saya doakan mereka yang bersama saya akan mempu pergi jauh lagi. 

Utk menjadi agen kawasan serta boleh buat penghantaran by hand pada customer anda sendiri....bermulalah memperbaiki diri sendiri dan keluarga pasti anda akan berkongsi dengan orang lain secara tidak langsung... percayalah...

Jika sebarang pertanyaan sila hubungi untuk mengetahui lebih lanjut tentang peroduk atau menjadi agen..

Hubungi saya HOTLINE : 014-2638316
Melalui Email : i_nie78@yahoo.com

5 comments:

  1. Well done beb...so proud of you..Aishah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq chah...my Bff Siti Aishah Osman, kita sama2 kaya, berjaya dan bahagia...amin

      Delete
  2. cayok!!!anda kaya dan berjaya dunia dan akhirat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...tq my dear...u pun akan kaya berjaya dunia dan akhirat..kita sama2 doa dan lakukan yang terbaik...cayok2

      Delete
  3. If you want to earn more when you become a therapist or holistic practitioner, then it would make sense to have an open mind and
    move away from the mindset of treating your private practice as though
    it is a hobby, right. There are also those who deal with athletes who need a
    private physio therapist to ascertain their health condition in a frequent interval.
    Physical therapist or physiotherapist is a really captivating career in
    the field of medicine.
    Also see my webpage :: depression management program

    ReplyDelete