Monday 19 March 2012

Agen Catalyst Pendaftaran Baru, berkuatkuasa 1 April 2012

Assalam....HEllo..my dear..bakal2 agen...di bawah ni ada Makluman penting ...untuk anda sekalian...

MAKLUMAN :Bermula 1hb APRIL 2012, perlantikan AGEN Catalyst memerlukan pembelian minima kali pertama sebanyak RM300 dan pembelian seterusnya adalah RM150.(copy dari Catalyst Nutraceutical)

Sebenarnya Makluman diatas adalah amat baik pada agen2 baru..kerana mereka akan memperolehi stok yg mencukupi utk di simpan kerana permintaan yang tinggi VCO dan produk2 lain..seperti Collagen dll amat2 luar biasa.

Kebaikan menjaga kesihatan dan kecantikan kini bukan perkara baru dan biasa2 saja..sekarang sudah menjadi fenomena penting pada setiap orang ..di tambahkan lagi dengan produk Catalyst yang terbaik..., bagi saya..jika pihak Catalyst membuat perubahan utk Pendaftaran baru adalah baik....kerana ini mengalakkan pada mereka yang benar dan bersungguh2 ingin berkongsi kebaikan dengan orang lain disamping menambahkan pendapatan sampingan mereka....

Jadi anda semua tunggu apa lagi..tak kisahlah berapa MOdal pertama yang anda kena keluarkan tetapi demi kesihatan dan kebaikan berpanjanggan tak rugi utk anda2 di luar sana.

Pada semua agen2 lama dan baru..dan teringin nak menjadi agen...giatkan usaha anda..dan nantikan pengumuman penting dari saya dalam masa terdekat ini. Saya doakan anda kaya dan berjaya....

Sebarang pertanyaan tentang produk atau mengenai Perlantikan agen baru..boleh hubungi 014-2638316
atau melalui email : i_nie78@yahoo.com

No comments:

Post a Comment