Friday 13 January 2012

Promosi hebat untuk agen Catalyst.

Assalam dan salam sejahtera kepada semua agen/yang baru nak jadi agen atau pelanggan produk Catalyst sekalian. Sempena awal tahun ni saya nak buat promosi sbb akhir tahun hari tu tak sempat nak berpromo bagai...skrg baru ada masa sikit nak buat promosi2 ni.

Untuk menghargai para agen, saya membuat penukaran Voucher RM10 dengan setiap pembelian rm300 dan keatas pada pembelian mereka, setelah buat pembelian rm300 keatas anda layak mendapat voucher RM10 dengan cara menebusnye kembali pada pembelian seterusnye. Promosi ini bermula iaitu 14/1/2012 - 20/1/2012 , setiap voucher akan sah dalam masa 1 bulan dari tarikh pembelian...so rebut peluang ini k.

cth: voucher diskaun for next purchase

Pasti ada yang tertanya2 jika mereka membeli secara pos bagaimana?, pembelian sama cuma masa penebusan voucher nanti sila berikan no resit dan no voucher. Ingat ye.. voucher ini laku selama 1 bulan sahaja selepas dari tarikh voucher tu di keluarkan, Segala promosi ini berlangsung selama seminggu adalah dari pihak saya dan bukan dari HQ Catalyst. Segala diatas adalah utk menghargai semua agen dan termasuk jika mereka yang baru menjadi agen Catalyst, semestinya perlu berdaftar melalui saya.

Segala pertanyaan sila hubungi 014-2638316 atau email : i_nie78@yahoo.com



No comments:

Post a Comment