Tuesday 26 July 2011

SEMINAR CATALYST 16/07/2011

Salam, entry kali ni saya nak cerita pasal seminar yang di jalankan baru-baru ni...eh tak kan dah lupa Seminar Catalyst yang di jalankan di Universiti Malaya pada minggu yang lepas. Oh patutlah...ramai yang tak dapat hadir disebabkan seminar ini tertunda kerana kes 'bersih" tempo hari, sepatutnye seminar ini di jalankan 09/07/2011 tapi di sebabkan langkah keselamatan seminar ini di tunda pada 16/07/11. Ada yang bekerja pada hari Sabtu.. so dia org dah aply cuti Sabtu lepas so Sabtu ni xleh nak cutikan...

Sebelum seminar ini dijlnkan Kak Aini melantik beberapa AJK utk membantu pada hari seminar tersebut, AJK tu termasuklah saya,..sebelum hari seminar tu kak Aini minta yang AJK di kehendaki hadir pada Jumaat petang utk bantu apa yeng patut pada hari berkenaan dan dpt baju t-shirt awal...., ptg Jumaat tu dalam pukul 5 ptg saya dah sampai utk membantu,  yg saya perasan pada masa itu Kak Aini, Hanita, En. Suud dan beberapa org dan selepas itu muncullah EnCEO..., tugas saya memasukkan nota dan menampal steker pada fail serta menyusun fail dan membuat tirai di pintu masuk yang lain2 tu saya tukang tengok jer. Pada bahagian malam Kak Marina dan Siti Aishah dtg tapi masa tu pun dah lewat dalam pukul 9 lebih..buat apa yang patut dalam Pukul 10 lebih nak dekat kul 11 saya minta beransur dulu sebab den nak balik Bangi beb.. jauh....
Balik dari tempat seminar tu boleh sesat dalam UM...mengelabah beb nak dekat pukul 11mlm still ada lagi kat UM...cari2...cari2..baru jumpa jln keluar...aku rasa berpeluh satu badan...hehhe.
Boleh le cuci2 mata tengok gambar sebelum dan semasa Seminar...

Sebelum seminar ye....

Anak bujang Kak Aini dan Echa yg rajin menolong


Kak Aini dan Echa tengah fikir ok tak scelop ni?



Alamak Jatuh sudah...En.Suud dan the geng buat kain rentang



En.Shar Affendy dan DC Perak, apa yg dibualkan ya?


Kak Marina Tengah tekun menaip


Jeng..jeng..jeng...masa Seminar
Jeng2..Hari yg di nanti



Kak Aini Penganjur Majlis, tengah berucap



En.Shar...CEO Catalyst



Dr.Razip Asaruddin, jawab soalan demi soalan


Kak Marina MC pada hari Seminar



Ainie dan Siti Aishah (bff)


semua kerumun nak sain autograf dekat bena Catalyst

amboi kakak2 DC...melambai2 gitu...


Keluarga Catalyst (I AM Catalyst!!!!)


Autograf from CEO

Sebahagian dari gambar diatas adalah Ehsan dari Pn Siti Aishah, TQ ya...
Masa berjalan begitu pantas pada hari seminar tersebut, yang seronok sekali ada acara picit2 bdn sesama sendiri..seronok sangat sampai tak jadi nak sanggap, lepas tu ada buat cabutan bertuah my number is luck (1078) memang no bertuah...hadiah...jeng..jeng..jeng...tengoklah gambar kat bwh ni....

Dpt mangkuk kaca yg besar bunga timbul, cantik sgt...

Hadiah tu saya tak nak simpan terus jer pakai buat nasi tambah kat rumah...tengok cantik bekas lebih selera nak makan hehehhehe...

Saya harap lepas ni ada acara lain pulak yang akan di anjurkan oleh pihak Catalyst...Hari Keluarga, Hari berjimba-jimba bersama DC, stokis dan agen, atau hari apa2 je yg patut...sesama kita menaikkan dan meningkatkan Jenama Catalyst ni...Insyaallah...produk yang baik akan di kenali dan sentiasa dibibir pelanggan satu hari nanti, sekarang pun sales pun dah dtg mencurah2 sebab Produk Catalyst terutama sekali iaitu VCO-Virgin Coconut Oil memang terbaik dari yang tarbaik- VCO the best ever...

Jika berkenaan dengan produk atau segala pertanyaan sila hubungi saya Ainie - 014-2638316 atau email ke i_nie78@yahoo.com




No comments:

Post a Comment