Sunday 31 July 2011

Catalyst - Mindstar , Meningkatkan daya ingatan dan lebih fokus, bagus bagi pelajar serta mereka yang ingin tumpuan pada kerja.

Mindstar adalah sediaan sumber nutrisi yang membantu meningkatkan fungsi otak dan keupayaan otak serta membantu meningkatkan daya ingatan. Mindstar juga adalah merupakan makanan tambahan yang di reka bagi menyihatkan serta mencerdaskan minda anda. Ia juga berfungsi sebagai vitamin dalam membantu anda supaya lebih fokus, lebih daya ingatan dan tumpuan seterus memberi anda lebih produktiviti, kehidupan yang lebih mengembirakan dan lebih sihat.

Mindstar RM59.90
Apakah Mindstar?

Minstar adalah sejenis makanan yang memberikan nutrient untuk saraf bagi memberikan kesegaran otak. Ia dapat merawat masalah saraf dan mental, takut, cemas runsing, memberi keyakinan dan membangkit semangat. Ia dapat menguatkan daya berfikir dan mencerdaskan akal serta membaiki daya tumpuan, menghapuskan letih lesu, serabut fikiran dan kelesuan otak.

Makananan Tambahan Untuk Minda dan Kesihatan.

Mindtar adalah merupakan makanan tambahan otak dimana dapat membantu mengatasi perkembangan dan madalah otak seperti mencergaskan otak, meningkatkan daya ingatan, tumpuan dan kerajinan serta keletihan tubuh badan.

Mindstar adalah suci dan halal ia tidak mengandungi dadah dan dengan itu ia tidak mendatangkan kesan sampingan, tidak membahayakan kesihatan dan tidak menimbulkan ketagihan.

Otak yang cergas menjamin fizikal, mental, emosional dan spriritual berada dalam keadaan yang cemerlang.

Apabila otak dan kesihatan bertambah baik, ia akan membentuk sikap yang positif dan berfikiran matang. Ia juga membentuk otak seseorang berfungsi ke tahap yang lebih maksimum.

Kebaikan Mindstar?

4 faedah dan kebaikan dalam Mindstar

  1. MINDA - Menguatkan daya ingatan serta meningkatkan daya kreativiti (otak kanan & kiri)
  2. KESIHATAN - Menambahkan kecergasan fizikal dan mental serta mengimbangkan keharmonian tubuh dan emosi
  3. MORAL - Membentuk sikap positif, matang, konfiden, tanpa putus asa.
  4. OKSIGEN - Membentuk otak berfungsi ke tahap maksima.
Mindstar bagus diambil oleh :

Golongan pelajar Universiti, Kolej, Remaja, Kanak-kanak serta semua peringkat umur pun boleh mengambil Mindstar kerana Mindstar meningkatkan kadar ingatan kepada sesiapa yang mudah lupa.

CERGAS - CERDAS - STAMINA - AKTIF - CEMERLANG - MUDAH BELAJAR - POSITIF - SIHAT FIZIKAL - KUAT SISTEM IMUN - SEIMBANG EMOSI - MATANG - YAKIN

-ISI KANDUNGAN MINDSTAR-

Soya bean powder, dextrose, sugar, sweet whey, skimmed milk powder. Soya bean flavor, Ginkgo extract, Becopa extract, Pegaga Extract Collegen.

* Pegaga digunakan untuk menguatkan kedua-dua benda putih dan kelabu pada otak, merangsang pembelajaran, menguatkan ingatan, menenangkan dan meningkatkan kualiti pembelajaran.

* Mindstar membantu, meningkatkan kesihatan, menyegarkan, mengeluarkan racun, baik untuk peredaran darah dan membekalkan oksigen yang cukup kepada otak.

Mindstar berbentuk serbuk dibungkus dalam sachet dalam setiap kotak Mindstar ada 15sachets, caranya ialah dengan membuka sachets dan tungkan kedalam cawan dan campurkan dengan air panas secukupnya dan kacau, sedia di minum.

Kini di sepanjang bulan Ramadhan ini setiap pembelian utk kos penghantaran tidak akan di charge sehingga penghujung puasa, tunggu apa lagi cepat hubungi saya.

Berminat menjadi agen di tempat anda sila hubungi saya kini setiap pembelian bagi agen berdaftar sahaja bermula dari 1 Ogos sehingga 30 September akan di kira, jika anda membuat pembelian terbanyak anda berpeluang memenangi percutian ke Bali.

p/s - pembelian bagi agen charge penghantaran akan di kenakan separuh sahaja dari kos pos yg ditetapkan tetapi di sepanjang bulan Ogos dan September sahaja.
Untuk Mengetahui lebih lanjut tentang produk sila hubungi saya
Ainie - 0142638316 atau melalui email i_nie78@yahoo.com






No comments:

Post a Comment