Tuesday 24 May 2011

Penyelesaian untuk masalah rambut dengan Hair treatment & Hair Revitalizer




2 produk ini RM78.00 termasuk pos

Anda mengalami keguguran rambut, uban, rambut putus kelemumur dan pelbagai lagi, kini kami punya penyelesaiannya utk memperbaiki serta merawat rambut supaya masalah yang anda alami akan berkurangan dengan 2 produk dari Catalyst ini.
Sebelum ini saya pun punya masalah seperti rambut gugur dan berkelemumur lagi-lagi kitakan pakai tudung kadang2 tu 1 hari teperap jer dalam tudung, kalau basah pun kadang2 tak sempat nak keringkan dulu rambut dah nak pakai tudung. Bila dah macam tu masalah saya makin teruk lagi dengan rambut yang gugur sesangat, ok mula2 saya memang mengambil VCO-softgel dan collegen memang bagus tapi itu untuk merawat dalaman memang kurang sedikit gugurnye tapi saya tak puas hati jadi saya terus mencuba rawatan rambut ini iaitu Hair treatment dan Hair revitalizer. Kini rambut lebih segar dan lebih sihat.

Setelah mengunakan produk ini sendiri saya amat2 berpuas hati kerana rambut gugur amat2 berkurangan dan rambut makin lebat dan hitam, rambut yang baru tumbuh semakin tebal tak macam sebelum ini rambut baru semacam nipis je. Saya akan ajar cara macam mana nak guna produk ini step by step:
  
HAIR TREATMENT (RM39.90)

Peringkat pertama :

Bagus diguna oleh mereka yang mengalami masalah keguguran rambut, botak, kelemumur
kering ataupun pecah di hujung. Kegunaannya ialah untuk membantu merawat dan rambut dan kulit kepala secara intensif.

Bahan2 Hair Treatment : Organic Virgin Coconut Oil, Roses, Herbs, Rosemary, Extra Virgin Olive Oil, Tea Tree Oil, Fragrance.

Cara pemakaiannya ialah picit sedikit hair treatment ketapak tangan setelah itu sapukan keseluruhan rambut dan kulit kepala jika tidak rata picit lagi dan sapu sampai rata dan biarkan selama 45 minit sebelum mandi. kalau saya akan pakai pada waktu mlm sebelum tido dan pagi esok mandi. Setelah itu boleh la mandi dan cuci rambut seperti biasa dengan menggunakan sebarang shampoo yang bersesuaian dengan individu berkenaan. Selepas itu bilas dan lap rambut  kering.
Penggunaannya 2 kali seminggu.
HAIR REVITALIZER (RM39.90)

Peringkat kedua
sapukan rambut yang telah dilap kering dengan HAIR REVITALIZER setiap hari.
Cara : Picit sedikit ke tapak tangan dan letak ke rambut sehingga rata, hair revitalizer ni macam pakai macam minyak rambut biasa tapi bau dia sedap...best tau..
Kekerapan penggunaan Hair Revitalizer akan dapat membantu dan mempercepatkan proses rawatan, penyegaran kulit dan rambut.

Bahan2 Hair Revitalizer : Organic Virgin Coconut Oil, Roses, Herbs, Extra Virgin Olive Oil, fragrance.


Feedback customer
rambut tumbuh, bertambah segar, hitam dan lebat. Masalah keguguran, pecah di hujung dan kering dapat
diatasi. Selamat mencuba.
Kini bersiap tak runsing lagi dengan masalah rambut, selesa sangat......


kenapa tunggu lagi cepat hubungi saya untuk produk ini.
H/p :014-2638316 (Ainie)

No comments:

Post a Comment