Tuesday 23 October 2012

Free pos New Agen dan kadar pos yang berbaloi.

Assalam sayang2 semua, untuk entry ni saya nak update charge poslaju yg saya buat selama ini. Setelah berapa lama membuat free postage pada yg membuat pembelian rm250 keatas dan tibalah saatnya saya menukar kembali tapi kadar yg betul2 semua mampu ya.


Charge postage untuk mereka yg ingin menjadi menjadi agen dengan pembelian RM300 (Harga agen) dapat menikmati FREE POSTAGE atau TIADA DIKENAKAN SEBARANG BAYARAN POS.

Pembelian seterusnya RM150 dan keatas utk agen Charge poslaju diikuti dengan kadar biasa RM7/8

Pembelian Agen yg membuat RM250 dan keatas kadar POSTAGE RM5 sahaja, tak kisah lah kalau ada agen nak beli sehingga berapa ratus pun RM300,350,400,450....charge pos RM5 JE.
 
Pembelian Customer biasa yg membuat belian 2 produk keatas mendapat FREE POSTAGE.

Pendaftaran agen baru utk luar semenanjung dikenakan charge pos RM8, dan pembelian seterusnnya dikenakan RM10 (Sabah/Sarawak)

Kadar yang saya berikan diatas adalah kadar mampu dan bukan charge sebenar dari POSLAJU, kerana charge poslaju mengikut timbangan adalah dari 500g ke bawah RM7/8 mengikut destinasi, jika lebih dari 500gram keatas charge posnya bertukar sehingga mengikut gram yg di tetapkan. Setiap kos yg selebihnya ditanggung oleh pihak saya seperti charge pengangkutan(minyak), pembalutan dan charge selebihnya dari charge pos sebenarnya.

Kelebihan ini adalah utk agen2 catalyst yg tersayang...ini adalah dari kemampuan saya utk membantu dari segi bayaran pos yg berbaloi dan anda dapat byk keuntungan dari modal sepenuhnya, tanpa perlu menyimpan stok dan anda menerima bayaran pos didlm harga yg berbaloi. Moga kerjasama yg saya dpt dari semua dalam setuasi menang2..
Untuk pertanyaan lebih lanjut boleh hubungi 014-2638316( ainie)

No comments:

Post a Comment