Friday 15 June 2012

Penghantaran Produk Catalyst dan Cara-cara Pembungkusan selamat.

Assalamualaikum......., entry kali ni nak cerita pasal pos stok2 Catalyst...tak kiralah utk agen atau customer insyaallah semuanye saya bagi yg terbaik. Setengah orang memang takut pada penghantaran by pos ni..mungkin disebabkan ketidak percayaan pada si penjual atau takut dapat barang tak sebagus yg di lihat semasa di fb atau di blog, atau risau bila dapat barang rosak dan tak boleh nak jual kepada customer mereka(jika agen).

Yelah saya faham setuasi di atas, jika saya di tempat pelanggan pun begitu...alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar bermula dari tahun 2010 lagi saya sudah menjual pelbagai barangan termasuk HOT Sale iaitu Produk Catalyst dan As beauty..saya bagi yang terbaik pada pelanggan semua.., saya manusia biasa kesilapan pada mula perniagaan ada juga berlaku kerana cara saya membungkus pada pelanggan ada juga kelemahannya tapi saya tak patah semangat..saya cuba memperbaiki dari kesilapan kerana saya inginkan yang terbaik utk pelanggan saya. Ok mari saya tunjukkan cara saya membungkus stok pada customer atau my agen.

mula bungkus dgn plastik bebola angin.

dah kemaskan..



lepas tu dgn plastik melekat pulak..


kalau percel ni byk saya guna kotak atau paper beg..supaya stok tak kemek ok..


lepas tu balut dgn plastik lekat2 ni

kalau pendaftaran agen baru saya akan beri Katalog dan pelbagai brosher dari Catalyst serta gift paper beg lagi tau..



bungkus 1 lagi plastik..bg lagi cantik


yey dah siap utk penghantaran..

hari2 order masuk..hari2 pergi pejabat pos...






ok my dear semua...jgn risau ya..stok dpt dgn selamat..so jangan risau lagi kalau nak buat penghantaran by poslaju.., penghantaran stok by pos akan di buat setiap hari..hantar hari ni insyaallah esok dah dpt kalau kawasan luar bandar pendalaman jauh kemungkinan 2-3 hari. Untuk penghantaran pada hari yg sama dan anda akan dapat stok ke esokkan harinya...anda harus membuat pembayaran sebelum pukul 2ptg hari yg sama...selepas dari masa itu saya akan pos keesokkan hari, ini kerana saya ingin membungkus dan bergegas ke pejabat pos selepas dari masa itu saya ada jumpa janji tamu pada customer dan bakal agen2 baru..., setiap hari ada saja agen dan customer  utk topup stok dan bakal agen baru...alhamdulillah..rezeki anak2...

Untuk mengetahui lebih lanjut ttg produk dan ingin menjadi agen Catalyst sila hubungi :

HOTLINE : 014-2638316
Email : i_nie78@yahoo.com





No comments:

Post a Comment