Saturday 19 November 2011

Sarapan Amalkan VCO Catalyst dan Femme vita .


Assalam dan selamat sejahtera semua, lama sungguh tak up date blog ni sibuk dengan pelbagai urusan keluarga dan bisness, dibawah ni ada gambar rutin saya bersarapan pada waktu pagi tapi menu tu kadang-kadang tukar2 lah tapi mmg saya amalkan mkn vco sebelum sarapan dan femme vita mmg wajiblah.


2 galas air 1 manis dan air kosong suam, VCO dan Femme vita mmg terbaik.....



Alhamdulillah buat bisness bersama Catalyst memang mendapat sambutan yang amat2 luar jangkaan kerana produknya superb dan terbaik. Bermula dengan mencuba sendiri dan amalkan, rasa kebaikannya dan niat nak berkongsi kebaikan dengan orang lain, setelah beberapa bulan berlalu dan kini customer dan agen bertambah ramai dan kebaikan VCO dan produk2 Catalyst yang lain memang mendapat sambutan kerana kebaikannya terserlah.

Kebaikannya, perubahan dan tindak balas berbeza2 mengikut tubuh badan seseorang, ada yang tumbuh byk jerawat, demam, muntah, cirit -birit, lemah2 badan serta letih tapi jika kita sabar dan teruskan makan dengan tertib dan istiqomah(berterusan) insyaallah dapat hasil dan kebaikannya akan terserlah. Bila jadi healing proses banyakkanlah minum air putih dan jika tak mampu dengan tindak balas tersebut sila kurangkan dose jika anda mkn 2 biji vco, kurangkan 1 sahaja sehari tetapi jangan berhenti ambil vco kerana amat2lah rugi kerana VCO adalah semplement terbaik utk tubuh.

                                (klik gambar utk tulisan lebih jelas)


Tapi bila saya rasa tak selesa pada waktu pagi cth rasa perit tekak dan badan rasa nak demam saya akan ambil VCO lebih dari biasa selalu ambil 2 biji jer tapi saya tambah sampai 4 biji (VCO softgel) segelas air dan saya akan minum 1 sudu (VCO liquid) telan selama 10 minit tanpa minum air biarkan vco liquid tu mengalir ke tekak supaya dapat hapuskan bekteria atau virus2 selsema, batuk atau lain2 kerana VCO bersifat anti fungi and anti virus. Ini semua atas pengalaman saya, sampai sini jer dulu nantikan entry saya yang lain k, jika ada sebarang pertanyaan sila hubungi saya untuk keterangan lanjut tentang produk sila hubungi saya 014-2638316 atau email saya : i_nie78@yahoo.com 

No comments:

Post a Comment