Tuesday 23 August 2011

Penghantaran VCO, COD ke Bangi, Bandar Sri Putra, Kajang, Serdang, Petaling Jaya, Jalan Klang Lama.

Salam, maaf sebenarnya dah lama saya nak buat entry ttg penghantaran pada pelanggan Catalyst-VCO by hand (COD) tapi masa tak mengizinkan tapi skrg dengan permintaan ramai, saya akan cuba sedaya upaya tapi........hihihii..ada tapi tau...saya terpaksa tengok jadual/shadule saya pada hari2 tersebut, bukan apa saya kenelah pastikan segala keperluan keluarga dan anak2 terjaga dan email serta penghantaran pada pelanggan by pos juga selesai dengan baik.

Penghantaran (COD) akan di buat jika order anda melebihi dari satu produk cth : vco 2 botol atau vco+collegen tak kisah tapi mesti lebih dari 1 produk, jika anda ingin 1 produk je iaitu VCO 1 botol adalah lebih baik berjumpa saya di PKNS bangi atau di kawasan Bangi sahaja jika order cuma 1 tapi ada baiknya juga pelanggan saya yang berada di luar kawasan menjadi agen terus kerana ini membuka peluang anda menambahkan pendapatan secara langsung serta memudahkan pihak anda utk mendapat bekalan yg banyak utk pelanggan anda kerana permulaan utk menjadi agen amat2 lah mudah kerana perniagaan ini bermodalkan sedikit tetapi pendapatannya terus, dan saya akan membantu dari segi nasihat serta nama anda akan masuk pada list agen saya di blog ini, jika ada seminar atau event  anda akan di jemput, sekarang peraduan ke percutian ke Bali tapi peraduan ini sudah dilancarkan dari 1 Ogos - 30 September 2011, anda masih berpeluang merebut percutian ke Bali tapi mesti jadi agen dulu dan membuat pembelian terbanyak anda dapatlah pakage percutian ke Bali, banyak lagi agenda yang akan dilancarkan oleh pihak Catalyst dalam jangka waktu terdekat. Produk Catalyst akan pergi lebih jauh dan membantu meningkatkan kesihatan dan sekali gus dapat menambahkan pendapatan anda.

Saya banyak dapat email dari pelanggan yang ingin tahu mengenai produk dan cara2 menjadi agen dan mengharapkan saya datang kerumah mereka secara terus tapi apa kan daya, saya dapat membantu menerangankan produk melalui email dan sms, dan saya terpaksa mengambil masa mengubah sedikit jadual tapi bila saya hubungi mereka kadang kala ada yang beralih arah kepada pengedar lain. Saya pasrah...dan rezeki ada dimana2 saje, apabila kita membantu dengan ikhlas insyaallah...allah akan membuka peluang pada rezeki yang lain. Alhamdulillah...akhir2 ini rezeki datang mencurah2 semasa ramadhan dan hampir raya ni, orang berlumba2 mengorder VCO,Collegen dan femme vita serta produk2 yang lain tetapi produk terhangat iaitu VCO ler...yang banyak. Pada saya bukan keuntungan sahaja yang saya kejar tapi saling bantu membantu adalah keutamaan dari saya jika anda pelanggan/agen saya, anda akan saya bantu dengan sebaik mungkin kerana servis utk pelanggan pasti yang terbaik saya berikan. Atau dari kata lain saya tak nak berniaga sekejap tapi saya fikir jangka masa panjang iaitu lebih jauh dan lebih baik, saya tidak kisah jika ada diantara pelanggan saya yang ingin memberi idea yang bernas utk memajukan bisness ini kerana bagi saya jika anda mengunakan produk Catalyst, anda adalah salah satu dari keluarga Catalyst.


Saya dan Siti Aishah

gambar ni di ambil pada 19/8/2011 masa jamuan berbuka puasa dari pihak Catalyst utk AJK, dan gambar ini tidak di edit langsung, walaupun warna kulit kami berbeza tapi kulit nampak lebih cantik hasil amalkan produk Catalyst muka x perlu make up tebal2, kulit lebih cantik dan glowing....

Ramai dari pelanggan ingin tahu produk apa yang saya pakai utk sebulan dan bertanya melalui sms dan email kadang2 terlambat nak reply tapi atas permintaan ramai saya akan buat by pakage (mcm set lah) utk produk sebulan pengambilan, ini memudahkan pelanggan utk maintain kecantikan dalaman dan luaran. Serta dalam setiap pakage itu nanti saya akan beri hadiah tau....tunggukannya ye.... di lain coretan saya. Akhir kata sayang semua...muahhh...


No comments:

Post a Comment