Monday 4 July 2011

Produk Baru Dari Catalyst- Femme Vita dan Man Vita bagus untuk Lelaki dan wanita.



2 Produk Baru mesti cuba



Produk terbaru femme vita dan Men vita harus dicuba dan dirasa sendiri, tapi malam tadi saya dah cuba makan dia macam collegen rasa dia macam bluebarry masam-manis sedap.....lepas jer makan tu dalam 15 minit saya rasa dada berdenyut2...hehhehe bila baca rupanye ade Pueraria Mirifica...memang le berdenyut...amat2 bagus...hehehhe.....

Femme Vita  ada Ingredients: Maltoadextrin, dextrose, blackcurrant powder, pueraria mirifica extract, epimedium extract, mucuna pruriens ectract, kacip fatimah etxract, sireh extract, temulawak extract, goji extract, citric acid and permitted flavor.

Ha...macam2 ada kacip fatimah dan sirih...itu memanglah baik untuk kaum wanitakan dapat mengecutkan rahim, merapatkan vagina dan banyak kebaikannya baik utk wanita yang lepas berpantang, yang monopos, keletihan dan membaiki stemina hubungan intim suami isteri. Femme Vita mampu memejalkan payudara kerana ia mengandungi herba khusus iaitu pueraria mirifica extract  bagi mencantikan payudara serta pinggul. Untuk memastikan kelancaran femma vita, caranye mestinya di ambil bersama VCO-Virgin Coconut Oil.

Komen Dari Catalyst Nutraceutical


Cara Pengambilan :

Selepas atau sebelum Sarapan boleh mengambil  VCO 1 biji dan bolehlah diambil sekali Femme Vita ni...cuma buka 1sachets dan tuang saja di mulut dan minum 1 gelas air (dlm setiap kotak Femme Vita ada 15 sachets) Jika puasa sila mkn VCO 2 biji dan boleh ambil Femme Vita.

p/s : Femme Vita bagus diambil setiap hari anda akan rasakan perbezaannya dpt memperbaiki masalah dalaman anda serta anda dikehendaki minum banyak air.

Peninsular M'sia : RM45.00
Sarawak/Sabah : RM50.00


Men Vita Ingredients : maltadextrin, dextrose skimmed, milk powder non dairy creamer, sweet whey instant coffee powder, mucuna pruriens exctract, epimedium exctract, tongkat ali exctract, tribulus terrestris extract, moca exctract, muira puama extract, butea superba extract, goji exctract, marine collagen and coppucino flavor.
Isi kandungan ni tulisan pada kotak Men Vita ni terlalu kecil so minta maaf kalau ada tersalah ejaan pada isi kandungan ini...

kebaikan mengamal Men Vita utk lelaki  ialah membantu :
- Mereka yang lemah tenaga batin.
- Meningkatkan stemina.
- Memperbaiki hubungan suami isteri
- Yang sering stress.
- Mereka yang cepat keletihan
- Ada Masalah jantung (memperbaiki perjalanan darah lebih lancar)
- Kencing manis (keinginan nafsu menurun)
- Kurang bertenaga (memberi lebih tenaga)
- lemah kurang nafsu termasuk nafsu seks.
- Bagi meraka yang merokok pun mempunyai masalah dalaman
-Lemah tenaga batin - meningkatkan atau merawat secara perlahan
Produk ini bukan ada tindak balas segera tetapi jika anda mengamalkan produk ini bersama2 dengan VCO-Virgin Coconut Oil dapat membantu secara perlahan untuk memperbaiki masalah2 anda.

Cara Pengambilannya : 

Selepas atau sebelum Sarapan boleh mengambil  VCO 1 biji dan bolehlah diambil sekali Man Vita 1 sachet ...cuma buka 1sachets dan tuang saja di mulut dan minum 1 gelas air, Man Vita ada berasa pahit sedikit jika tidak tahan bancuhkan dgn air panas/suam(dlm setiap kotak Man Vita ada 15 sachets) Jika puasa sila mkn VCO 2 biji dan boleh ambil ManVita 1 sachet.
p/s - Man Vita boleh diambil bila suka atau 2/3 kali seminggu dan dikehendaki minum banyak air

Peninsular M'sia : RM45.00
Sarawak/Sabah : RM50.00



Sila hubungi saya 014-2638316 (Ainie) dan Email:

No comments:

Post a Comment