Friday 29 April 2011

Introduce to you, 'Collagen Catalyst'

Collegen : ialah berkaitan dengan kulit, bila umur meningkat pemasalahan kulit akan menjadi ketara, menampakkan kedut secara beransur2 dan bintik hitam mula menunjukkan dirinya...ini semua telah saya rasakan sendiri, bila saya lalui sendiri saya dpt rasakan perubahan pada diri saya...rambut gugur dengan banyak, rumah kadang2 bersepah dengan rambut jer...saya mula rasa rimas sebab tengok kulit jadi kering dan bila pakai meke up pun nampak bintik hitam......nak kata saya ni tua tak gak, umur baru permulaan 30an..

Saya pun cuba makan collegen memang nampak perubahannya hari demi hari, rambut pun tak lah gugur seteruk sebelum mencuba collegen sbb baru masuk 3 minggu makan collegen... dah nampak perubahan positif, kulit jadi lembab,bila pakai make up...cantik jer walaupun pakai sunblok dan bedak kulit nampak lebih sekata, glowing...rasa diri pun confident.
Tapi bila dah makan collegen saya pun plus makan Virgin Coconut Oil-VCO , uish...bila plus 2 ni memang best sbb saya masalah susah nak buang air besar....bila dah makan VCO beberapa hari nampak perubahannya lebih ketara. Buang air besar lebih clear.....dan paling penting kene banyak minum air kosong.


Saya dah rasa kebaikannya anda bila lagi, boleh baca kebaikan Collegen ni di bawah yer lebih jelas lagi...


Catalyst Collagen (15 sachets/box)

Khasiat menggunakan CATALYST COLLAGEN

membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthriti
mengembalikan kesegaran & keremajaan kulit
mengatasi masalh kulit kusam, kering dan berkedut
membantu melicinkan tumit merekah & kuku malap
menyuburkan rambut agar kelihatan lebat & berkilau
membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu2 tubuh ketahap maksima

Kesan mengamalkan Catalyst Collagen

Kulit tidak akan berminyak tetapi tidak terlalu kering
Dapat mengurangkan masalah jerawat (akan hilang)
Dapat mengurangkan parut-parut yang ada di kulit
Minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan tubuh menjadi lebih lancar.
kuku tidak patah dan rambut akan menjadi lebih cantik

Berminat hubungi saya segera  014-2638316(Ainie) atau imail i_nie78@yahoo.com, saya adalah stokis berdaftar dan sedang mencari agen untuk produk yang sedang hangat di pasaran internet.

Saya mencari agen kawasan :

  • Serdang (UPM)
  • Bandar Seri Putra
  • Kajang
  • Sungai Besi
  • Petaling Jaya (P.J)
  • Taman Medan/ Taman Dato Harun
  • Kuala Lumpur
  • Bangsar
  • dan daerah lain lagi kalau ada luar bandar pun masih boleh menjadi agen saya sila hubungi saya jika ingin mengetahui lebih lanjut tentang produk.
Rebutlah peluang untuk menjadi agen kawasan anda kerana produk ini memang terbaik di pasaran serta kebaikan mengambilnya secara berterusan akan menampakkan hasil yg maksimum.

RM 59.90 (Semenanjung M'sia)
RM64.90 (Sabah&Sarawak)

Jika anda menjadi agen postej tidak akan di kenakan.

P/S :

  • Oleh kerana saya menerima banyak email yang mengatakan saya menerima order yang ingin menjadi agent sahaja adalah salah, saya menerima order walau pun 1 produk.
  • Jika ada pertanyaan tentang produk sila hubungi saya.

No comments:

Post a Comment