Friday 25 February 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pertamanya saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengunjung yang sudi melayari blog ana, tercetusnye nama anainie ni adalah dari nama saya sendiri iaitu nama sebenar Noraini tapi keluarga memanggil nama ana, keluarga terdekat memang panggil ana tapi kawan2 ramai yg panggil Noraini/ainie tu yg saya gabungkan nama ni..hehehhe..ok..tak..

Pada mulanye ana memang tak adalah nak buat blog ni tapi bila dah masukkan segalanye kat fb rasa baik buat blog sendiri je senang sbb menu harian kadang2 ade gak org tanya nak resepi bolehlah dia org tengok kat blog ni jer...., selain dari itu leh lah cerita pasal urusan harian dan macam2 kat dalam ni kira macam dairi maya...seronok kalau dapat kongsi pengalaman harian ni lagi2 saya taklah bekerja tapi adelah buat bisnes sikit2.

Tapi pasal blog ni memang saya banyak kene belajar...dari blogger yg lain...

No comments:

Post a Comment